fredag den 22. juli 2011

14. feriedag - snart slut...


Så er ferien snart officielt slut og kun weekenden er tilbage.
Det blev en dejlig blanding af sol, varme, regn og blæst - typisk dansk sommer - og hvor har jeg bare nydt hvert øjeblik!

Det er første gang i flere år, jeg ikke er ude at rejse, men i stedet blevet hjemme og ordnet en masse af de praktiske småting, der har generet mig i hverdagen, men jeg bare alligevel ikke har fået gjort noget ved. Og hvor har det bare været skønt, at gå og nusse og pusle herhjemme, og ikke mindst have god tid til det :)

Juli 2011
Ville dog stadig ønske der var flere timer i døgnet....
Går nemlig stadig rundt med en masse små-projekter oppe i mit hoved, skal bare lige finde tiden og roen til at få dem ført ud i livet.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte