lørdag den 2. juli 2011

Ristorante Il Gambero Rosso


Disse billeder er fra et besøg på Il Gambero Rosso i foråret.
Jeg havde læst flere meget positive anmeldelser om restauranten, og da jeg har en stor forkærlighed for Italien måtte jeg jo prøve :)

Helt ærlig, så var jeg en smule skuffet - måske var mine forventninger bare for høje pga. de positive anmeldelser?
Betjeningen var sådan pænt ligegyldig, ingen nærvær og meget lidt engagement.

I anmeldelserne var der flere steder nævnt, at dette var autentisk Italiensk mad. Da jeg spurgte til retternes størrelse, da man jo i Italien ofte spiser både antipasti, primi, secondo og dolce var svaret et træk på skulderne og "det kommer an på hvor sulten man er".... Og det må man jo give manden ret i ;)

Maden var ok - havde lammet haft lidt mere stegeskorpe, havde den været lige i øjet.


Forretten var Antipasti misto fantasia:

Forår 2011

Hovedretten var Sella di agnello al rosmarino:
(lammekrone m/honning & rosmarin)


Forår 2011


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte