mandag den 25. juli 2011

Tilbage til hverdagen......

Første arbejdsdag efter 14 dages ferie er nu veloverstået, heldigvis mere smertefrit end forventet :) Ferien var et dejligt tiltrængt pusterum, og nu glæder jeg mig bare til uge 34, hvor jeg igen har 1 uge fri.

Dagens bedste overraskelse var en award fra Tante Sød, og den lille award leg vil jeg jo gerne være med til, så det indlæg kommer senere :)

Vedhæfter lige et billede af aftensmaden, som smagte helt forrygende og var lavet efter inspiration fra Wendy på Table for 2 or more.

25. juli 2011

Nudler med hakket kyllingekød, grøntsager & rejer.

Jeg rensede og snittede alle grøntsager, før jeg gik i gang, så alt var klart til brug. Jeg foretrækker nemlig, at grøntsagerne er sprøde og lækre. Jeg kogte også nudlerne, så alt var klart til at blive vendt i, når først blusset var tændt under gryden.

Så svitsede jeg revet hvidløg, ingefær & chili i skiver i lidt rapsolie (havde ingen peanut olie) og tilsatte hakket kyllingekød og brunede med. Så tilsatte jeg porre i strimler, sugar snaps, friske bønnespirer, snack peber og soya. Dernæst vendte jeg nudlerne i og en rest rejer fra lage ned i, og vupti klar til servering. Kombinationen af det hakkede kyllingekød med rejer og hvidløg, chili og ingefær er bare super lækker! Så sund mad, der er lavet i løbet af no time - perfekt hverdagsmad :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte