søndag den 24. juli 2011

NYC - august 2009, 1 af 2


Som nævnt tidligere, så elsker jeg at rejse, og jeg elsker New York. Det er bare en by, jeg aldrig bliver træt af at besøge, for der er hele tiden nye spændende ting at gå på opdagelse i.

Igen købte vi billet til Jump On and Jump Off busserne. Udover det er dejligt at hvile benene ind imellem, er det altid sjovt at høre, hvad de forskellige guider har at fortælle om byen.
 August 2009

Carnegie Hall er en smuk smuk bygning.
Engang skal jeg derind og opleve en forestilling:
 August 2009

Chrysler building og Flat Iron building hører til mine absolut yndlings bygninger i NYC:
 August 2009

Ærgerligt at billedet af Dean & Deluca blev rystet.
Det er en fantastisk butik - kunne gå der i timevis:
 August 2009

Empire State building er ret imponerende:
 August 2009

Bill boarden på 8th Avenue imponerer mig hver gang - den er nemlig håndmalet!
 August 2009

Ved siden af hotellet The Waldorf Astoria (billeder følger) ligger den super hyggelige restaurant Inside Park at St. Bart's.
Mener det er en nedlagt kirke, og der er mulighed for at spise både inde og ude. Vejret var dejligt, så vi valgte at sidde udenfor på terrassen og spise frokost. Portionerne er små, så vi købte lidt forskelligt og delte:
 August 2009

Little Italy MÅ man jo besøge, når man er pjattet med Italien, som jeg jo er...
August 2009

Ægte NYC CSI bil:
 August 2009

Radio City Hall ligger lige ved siden af Rockerfeller center:
 August 2009

Og her er mit yndlings shoppested!
De har alt, og det er præsenteret super lækkert, ren luksus :)
 August 2009

Sct. Patrick's chatedral, hvor vi var inde og tænde lys:
August 2009

The NOHO building, her gad man godt have et fedt loft:
 August 2009

Kunst og arkitetur i skønt mix, Silver towers, University Village.
 August 2009

Billboard for The Russian Tea room, hvor jeg bare MÅ prøve at spise næste gang jeg er i byen. 
 August 2009

Memorial Tiles for 9/11:
 August 2009

Washington Square Park, Greenwich Village:
August 2009

Smukke Woolworth Tower: 
 August 2009

Udsigt over Manhattan fra terrassen i New Jersey, love it!
 August 2009




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte