lørdag den 11. maj 2013

Road trips...


Jeg er faldet rigtig godt til hernede, og elsker især den smukke natur, som jeg er omgivet af hernede. Det er skønt at "genopdage" områderne igen, og det bringer masser af dejlige minder pludselig at færdes steder, hvor jeg for eksempel har redet som barn.

Billedet her er sidst, min Søs og jeg var på vej på Shoppetur.
Når man møder sådan en fætter, er det godt, jeg ikke længere er stresset - på den anden side, er sandsynligheden for at man møder sådan én inde midt i København, nok heller ikke så stor.... ;)






Og billedet her er fra da en veninde og jeg kørte rundt på må og få, og bare nød naturen på sydals. Jeg har aldrig set sådan et skilt før, og tænkte det fortjente at komme med  i et indlæg.




Hvad med jer? Synes I også, at begrebet Søndagstur bør indføres igen??? :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte