onsdag den 22. maj 2013

Det regner...


Vågnede til silende regn - så hyggeligt!
Så hele morgenen har jeg nusset rundt med tændte stearinlys, og glæder mig over min lille have, nu bliver vandet godt igennem.

Når den lille have er fyldt med både frugt & grønt og masser af smukke blomster og planter, så er det dejligt at få fyldt regnvands beholderen op for nøj, hvor vander man meget...

Men regn eller ej, derfor kan man godt lege sommer og spise dette til morgenmad:




Og et close up, fordi jeg synes det ser så lækkert ud :)




Vi har fundet et charmerende lille gartneri, der udover at have de skønneste planter også har et kæmpe stort udvalg i almindelige krydderurter og de mere specielle som f.eks. lakrids basilikum og jordbær mynte.

Jeg købte blandt andet sidstnævnte, og alene duften gør at jeg er helt vild med den. Du kan læse mere om den fantastiske krydderurt her.

Hvad er din yndlings krydderurt?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte