torsdag den 2. maj 2013

Pulled Pork...


Forleden var vi på ude og storshoppe på de forskellige planteskoler, og endte med at spise aftensmad på Ib Rehne Cairo.

Jeg var i burger humør, så prøvede deres pulled pork burger.



Jeg ved, der er delte meninger om, en burger kan se lækker & indbydende ud, men det mener jeg nu godt den kan.

Desværre er det ikke lige tilfældet med burgeren her, men tilgengæld smagte det pulled pork forrygende. Syntes ikke lige at baked beans passede til, og da slet ikke kolde som de var i serveringen her. Burgerbollen var kan man ikke sige noget skidt om, for den smagte ikke af noget, så spiste kun lidt af bunden ;) Men som sagt smagte kødet rigtig godt, og der var rigeligt af det.

Jeg vælger nok ikke pulled pork burgeren igen, men det var sjovt at prøve :)


Mere pulled pork...

For noget tid siden havde min svoger hjulpet én af dem, fra det danske grill landshold med hans bil. Som tak fik ham to store pulled pork stege, og jeg var så heldig, at være inviteret med til middag begge gange :)

Her er et pic af den ene steg, inden den blev "revet" fra hinanden og serveret til byg selv burgere. Som I kan se, har der været en lille mus i venstre hjørne... det var yndlings nevøen, der ikke kunne vente ;)




Jeg kunne heller ikke vente, så jeg glemte helt at tage et pic af min færdige byg selv burger i begejstringen.... men godt smagte det ;)



2 kommentarer:

  1. haha de bedste anmeldelser er jo dem, hvor billedet mangler eller der er blevet spist af retten

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja præcis ;) Min søster påstår, at det var min svoger, men jeg så min nevø pille i den, så måske er det bare dem begge. De har nok tænkt det ikke ses, hvis man bare liiiiige piller i det ene hjørne, haha :)

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte