tirsdag den 26. august 2014

Wanna Be Pariserbøf...


Elsker pariserbøf, men nogen gange har man bare ikke alle ingredienser hjemme, og nogen gange gider man bare ikke ud i regnen...

Så her til aften blev det Pariserbøf a la my style, og den smagte helt forrygende!




Jeg har brugt:


Hakket oksekød 3-7%
Parmesan & Basilikum salt
Hvidløgspeber m/urter
Friske rå rødbeder
Rå løg i tern
Kapers
Frisk hakket persille
10g. krydderurtesmør

Start med at kog rødbederne møre.
Steg bøffen på panden uden fedtstof.
(Har købt en af de specielle keramik stegepander, hvor fedtstof vitterligt ER overflødigt)
Skær løg, asier og syltede løg i tern.

Steg bøffen, og krydr med salt & peber.
Drys rå løg, asier, syltede løg og kapers over bøffen.
Smut rødbederne og skær dem i kvarte på langs.
Fordel lidt krydderurtesmør over rødbederne.
Drys med lidt friskhakket persille.

Igen er der sparet på kulhydrat, så det sædvanlige smørstegte brød er fjernet - og med de kogte rødbeder som tilbehør, så var der ingen, der savnede brødet.

Jeg serverede min absolut yndlings sennep til.



Er du til sennep, og har du endnu ikke smagt den nye sennep med trøfler fra Nicolas Vahé, så skynd dig ned til den nærmeste forhandler - og det kan kun gå for langsomt!

Jeg køber mine Nicolas Vahé produkter hos Frøken Blåbær, som nu har flyttet sin butik til Storegade 39 i Augustenborg. 
Frøken Blåbær er bestemt et besøg værd, og du vil helt sikkert blive fristet af Anne's lækre udvalg!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte