onsdag den 13. august 2014

Sommer...


Sidste år købte jeg alverdens frø, og havde mini drivhuse stående nærmest lagvis rundt i huset. Man er jo nød til at gøre sine egne erfaringer, når man pludselig bliver haveejer ;)

Én af de mange frøposer jeg såede var Moskus Katost - og jeg er helt vild med de smukke lyserøde blomster, men bedøm selv:





Den er vokset helt vildt, og stod så fint sammen med duftende lavendel.




Den er rigtig velegnet til buketter, og følte næsten at det var som med ærteblomster; jo flere du plukker, jo flere blomster sætter de.


Det sidste billede er fra min Søsters have, hvor sommerfuglebusken har været fyldt med smukke sommerfugle.




Man kan da næsten ikke blive andet end glad, når man er omgivet af smukke blomster som disse :)



2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jeg har samlet frø fra Moskus katost, så jeg kan få flere næste sommer :) hvis du er heldig kan du få nogle... ;)

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte