onsdag den 13. august 2014

Taverna Rhodos...


Udvalget af restauranter og caféer hernede i det Sønderjyske er jo ikke helt så stort som i København city. Men en af mine favorit restauranter er Taverna Rhodos i Handewitt. Som det fremgår af navnet er det det græske køkken og her går kvalitet, service og pris op i en højere enhed. 

Vi har været der en del gange, og ofte får jeg deres super lækre lamme tallerken m/koteletter, filet & mørbrad, tomatris, pommes, tzatiki og krautsalat. Den koster 17,50 € - hvilket svarer til 132,- kr. og det er bestemt pengene værd.

Jeg vil gerne fremhæve, at lammet altid er stegt perfekt og det selv om koteletter, filet og mørbrad jo ikke skal have lige meget på grillen. Desuden er deres serveringer ALTID ens - ikke noget med, at det afhænger af hvilken kok der er på arbejde, eller hvad humør han er i - de er ALTID fuldstændig snorlige efter bogen :)




Det super lækre møre lammekød kommer slet ikke til sin ret på billedet her desværre - men jeg har sikkert været så ivrig efter at spise, at jeg mit fokus var et helt andet sted... ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte