søndag den 7. september 2014

House Doctor...


For et par uger siden var jeg med en god veninde på besøg hos House Doctor i Ikast. House Doctor's produkter høre til blandt mine favoritter, så det var en super skøn oplevelse at være med deroppe!

Så interesserer du dig også for indretning, så kan du måske få lidt inspiration fra billederne herunder.

Vi var inviteret til super lækker brunch, som deres kok tilberedte mens vi lige gik en hurtig runde i lokalet.

Det er House Doctor der står bag Nicolas Vahé, så hans lækre specialiteter indgik i brunchen. Det lækre brød i kurven var naturligvis lunt...




Det var første gang jeg smagte vindrue- & granatæble juicen fra Nicolas Vahé, og den smagte bare så lækkert.

 


I de små glas var der passion & kokos marmelade i bunden og græsk yoghurt med lidt toppings.
På spiddene var der pandekager smurt med 3 forskellige spreads. Serveret super dekorativt - en idé jeg helt sikkert vil tyvstjæle næste gang, jeg skal have brunch gæster... 




Her kan du se flere af Nicolas Vahé's lækre opskrifter.


House Doctor's show room var inddelt i små oaser, og der er masser af fristelser til efterår/vinter 2014 trends...





























































Har du lyst til mere inspiration, 
kan du tjekke House Doctor's kataloger :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte