lørdag den 16. juli 2011

Cannes, april 2009


Jeg prøver at få styr på alle mine rejsepics, hvilket er noget mere omfattende end først antaget. Jeg VED, jeg har en masse madbilleder fra alle rejser, har bare ikke lokaliseret den usb stik, hvorpå de er endnu. Indtil jeg finder den, får I her nogle stemningsbilleder fra det smukke Canne, hvor jeg fejrede fødselsdag i 2009.

Vi havde lånt min venindes bror's lejlighed, og den har denne smukke udsigt udover poolen og havet:

April 2009

April 2009


Dette er billede af hovedretten, som jeg fik på min fødselsdag.
Jeg ved ikke lige, hvad der skete med farverne, men lammekronen var stegt til perfektion!

 April 2009

Desserter købt i et dejligt supermarked med et stort udvalg i lækre kager og desserter. Der har åbenbart været "mus" i æsken lige inden jeg tog billedet :)

April 2009


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte