onsdag den 13. juli 2011

4. feriedag - snart forbi....


Støv! Der er støv alle vegne... Vidste godt det ville støve, når jeg begyndte at pudse bordpladen men så meget? :( Deprimerende... Det er bare over ALT, selv om jeg nærmest stod med støvsugeren i den ene hånd og rystepudseren i den anden.

Nu har jeg smurt bordpladen ind i Flüggers mahogni olie for gud ved hvilken gang, og det ser heldigvis bare super flot ud - det opvejer jo så alt støvet... næsten...


Udover at slibe, støvsuge og gøre rent efter projekt bordplader, så har jeg brugt det meste af dagen på at være kreativ :) Pics kommer senere.

Da jeg ikke rigtig kan bruge køkkenet, cyklede jeg på Islands Brygge for at bruge noget af mit down town bevis hos Cofoco le Marché.

12. juli 2011


12. juli 2011


Menuen var stegt supremebryst med bagt spidskål, timian, hestebønner & sennepssauce:


12. juli 2011

Købte en salat m/senneps vinagrette til da jeg ikke vidste, hvor meget grønt der var til + deres super lækre brød, som stod på disken og duftede helt vildt lækkert.

Nå ja, og så røg denne her med også....
Deres super lækre chokomousse:


 
12. juli 2011


På vej til Cofoco cyklede jeg forbi Din Baghave, og blev naturligvis fristet af den super charmerende bod:

12. juli 2011

Og endte med at købe dette med hjem:
Sprøde haricot vert, radiser, forskellige beder og en stor bakke stikkelsbær. Skal have gæster på torsdag, så mon ikke jeg kan finde på at lave noget lækkert med dette?

12. juli 2011


Og nu er det vist sengetid, så godnat & sov godt :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte