fredag den 18. november 2011

Unbeliveable...


Jeg skal ærligt tilstå, at jeg selv er en smule forundret over mig selv, men også pavestolt, for jeg er saft susme blevet færdig med tæppet!
Da jeg startede på det, tænkte jeg lidt, at dette meget vel kunne blive et af de projekter, der aldrig ville blive færdig... 

Men nu er tæppet færdigt, yeah!

Tigerdyret elsker det, og har trofast lagt på den ene ende og sovet, mens jeg har hæklet på den anden ende. Så da jeg bredte det ud på gulvet for at fotografere det, indtog hun tæppet med største selvfølge:

18. november 2011
 Umuligt at få tæppet til at ligge helt lige, for hun hoppede rundt på det. Små skarpe katteklør og garn er en skidt kombination ;)

18. november 2011

Her close up af kanten, som jeg egentlig hæklede for at bruge alle resterne op:

18. november 2011

4 kommentarer:

  1. Jamen kæmpe congratulations:-) Det er blevet vildt flot Gitte - det gør bare en kæmpe forskel af gøre det helt færdigt, og få kanten på. Samler det og gør det til et superlækkert stykke håndværk. Og god ide med flere farver i kanten, tillykke med at det er færdigt. Hvis du altså nogensinde selv får lov at bruge det, nu hvor lillemissen har taget ejerskab ... vi må snart i Stof og Stil!!!!!!!!

    SvarSlet
  2. Tak, jeg havde godt nok aldrig troet, jeg skulle hækle et tæppe haha og jeg er faktisk allerede begyndt på et nyt.

    Ja, glæder mig til du er frisk igen, og vi skal efter garnforsyning :)

    Så ærgerligt du ikke kom med i går, men håber dine venner var glade for oplevelsen :)

    Kram

    SvarSlet
  3. OMG u did it..for vildt ..sq noget at et arbejde..så flot altså :))

    SvarSlet
  4. @ Møffe:
    Oh yes I did!!! Så vildt ;)

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte