mandag den 21. november 2011

Being spoiled....

I dag havde jeg en af veninderne på besøg.
Udover hun havde lækre julemuffins med fra Torvehallerne, fik jeg også denne lækre kogebog - lucky me. Vi skulle nemlig have været forbi Konditori Strangas, men det blev udskudt.

21. november 2011

Bogen er inddelt i 3 kapitler; Whoopie Pies, Franske Makroner & Muffins og Cupcakes. Glæder mig til at finde ud af, hvad forskellen er på en whoopie pie og en fransk makron, men lækre ser de ud.
21. november 2011

Her et udvalg af whoopie pies:
21. november 2011

Peanutbutter Whoopie Pies:
21. november 2011

Chocolate Peppermint whoopie Pies:
21. november 2011

Go Bananas Whoopie Pies:
21. november 2011


21. november 2011

Udvalg af Franske Makroner:
21. november 2011

Nougatcreme-Macarons:
21. november 2011

Mynte-Macarons m/myntecreme:
21. november 2011


21. november 2011

Sankthans-muffin m/jordbærskum:
21. november 2011

Espressomuffin:
21. november 2011

Citronmuffin m/marengs:
21. november 2011

Hindbær-Makronmuffin:
21. november 2011

Dette er bare et lille udpluk af lækkerierne. 
Glæder mig til at prøve nogle af opskrifterne af, selv om jeg jo ikke er en ørn til at bage....  Så hvis nogen har gode tips til bagning af macarons, så tager jeg imod med kyshånd :)

4 kommentarer:

  1. så døde man da lige lidt der.... hold nu op hvor lækre billeder. Glæder mig til at se du går i gang:-)

    SvarSlet
  2. Ja, super lækre billeder :) Tror dog jeg starter med at prøve nogle af cupcakes'ne først. Har på fornemmelsen at både wooppie pies og de franske macaroons kræver lidt mere...

    SvarSlet
  3. hold da kæ... Hvor ser det lækkert ud..... Glæder mig til at være prøve-kanin :0))

    SvarSlet
  4. Ja, det er en super lækker bog, du har forkælet mig med :) Tror jeg starter ud med æblemuffins m/pecan nødder og kanel. Det lyder da sådan lidt juleagtigt, ik? :)

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte