onsdag den 2. november 2011

Så blev det onsdag....


Tiden flyver - vi er allerede halvvejs igennem arbejdsugen, skønt!

I dag fik jeg leveret mix kassen fra Skagenfood, og det lille Tigerdyr var naturligvis vildt interesseret i kassen.

2. november 2011
2. november 2011

Da kassen var blevet undersøgt, og "bidt til" kunne jeg pakke det lækreste frugt & grønt ud.

Tigerdyret kiggede langt efter frugt & grønt, da jeg pakkede ud - for lidt sulten er man vel altid....
2. november 2011

Frisk grønkål, salat, rodfrugtemix, fennikel, peberfrugt, porre, tomater, hvidløg, citron, mango, æbler, pærer, clemetiner, honningmelon og en stor lækker mango:

2. november 2011

2. november 2011

2. november 2011
Så nu skal jeg bare have fundet nogle spændende opskrifter. Må nok indrømme, at jeg ikke har de store input til grønkålen, så gode idéer modtages gerne  :)

2 kommentarer:

  1. Uhh grønkål - jeg har et lille indlæg for nylig om en meget nem salat. Rå grønkål hakkes pænt fint, rå søde røde æbler med skræl, en "mormordressing" af creme fraiche, citronskal og saft + et drys sukker. Og så med ristede nødder/kerner .... det er så super.Og ellers grønkålssuppe er jo også skønt. Og Klidmoster har lige lavet risotto med grønkål. You go girl - PS godt du ikke serverede din banankage for mig, så havde jeg spist det hele selv!

    SvarSlet
  2. Tak for de gode tip, Marianne. Jeg er bagud med at læse blog indlæg, så skal lige have tjekket dit og Malou's indlæg ud. Det lyder som en super salat.

    Har du smagt banoffee pie? Ellers laver jeg den gerne til dig, når du kommer på besøg :)

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte