onsdag den 9. november 2011

Else! I love you...


I går blev en lang og produktion dag på kontoret.
Da jeg kom hjem, var jeg bare træt og gad ikke rigtig lave mad. I stedet kogte jeg nogle lækre sprøde økologiske gulerødder.

Midt i kogningen ringer verdens bedste Else Pelse Underbo. Hun har lavet frikadeller og stuvet hvidkål, og vil lige høre, om jeg ville have en portion op. 

Else - I love you :) 

Det gør jeg virkelig, for der er bare ikke noget bedre de dage, hvor jeg kommer dødtræt hjem, og så bare får serveret maden af Else :)

Så her ligger Else's hjemmelavede frikadeller og hygger sammen med den stuvede hvidkål. Jeg havde selv et par kogte kartofler, og voila var der dejlig aftensmad.

8. november 2011
Det er bare så dejligt med en underbo som Else :)


3 kommentarer:

  1. Du er godtnok noget heldig med hende Else :) JEG VIL OGSÅ HAVE EN ELSE ;)

    SvarSlet
  2. Hun er da helt fantastisk. Jeg ville nu også gerne komme op til dig med anretninger, hvis jeg var din underbo:-)
    PS: Jeg gir lyd imorgen igen:-)

    SvarSlet
  3. @ CookieCrumble:
    Ja, hun er guld værd, og vi hygger os rigtig :)

    @ Tante Sød:
    Hvor er du sød :) Det er super hyggeligt med sådan en god underbo.

    God aften!

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte