torsdag den 11. april 2013

Forkælelse...


Når mine gæster har benyttet mit badeværelse, udbryder de tit "hvornår åbner du din egen Matas?", "ja, du mangler da ikke hverken ansigtspleje eller make up" og lignende kommentarer...

Jeg ser helt anderledes på det.
Ikke om jeg har meget eller lidt, men at jeg har det, jeg skal bruge :)

(Den ene af de tre hylder i badeværelset)

11. april 2013


Jeg kan da godt se, ansigtsplejen ikke står og skriger på hinanden. Men faktisk køber jeg "fornuftigt" ind, det vil sige oftest benytter jeg mig af rigtig gode tilbud.

Som forleden hvor Clarins havde et super tilbud. Køb to ansigtspleje produkter efter eget valg, og få en stor bodylotion med og det gjorde jeg så ;)

(Klik på collagen for større billede)
11. april 2013

Et sådant køb er jo ren win win... ;)

Den lokale Matas har desværre ikke hverken Dior eller Chanel i sortimentet, derfor bruger jeg nu mest Clarins ansigtspleje. Hvilke produkter er jeres favoritter?






4 kommentarer:

  1. Det er en creme-samling der vil noget! :) Jeg har tit overvejet at prøve Clarins, men jeg har været så glad for beauté pacifique i de seneste par år, at jeg slet ikke har haft lyst til at skifte. Men på et eller andet tidspunkt skal jeg altså prøve det. :) Specielt efter jeg læste et interview med en af Clarins døtrene på intothegloss.com. Derudover er jeg også meget begejstret for Murads vitalic serie. :)

    /Helle

    Hvis du er interesseret kan du læse interviewet her:
    http://intothegloss.com/2013/04/virginie-courtin-clarins/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kender jeg godt, der er jo heller ingen grund til at skifte, hvis man er tilfreds :) Murads har jeg aldrig prøvet, kun hørt om.
      Tak for linket - det skal jeg helt klart læse!

      Ps. jeg er vild med dit billede! Magnolia er bare så smukke. Jeg skal have købt et til min lille have i år, og lige lånt en bog af min tante. Der findes SÅ mange varianter, jeg slet ikke kendte til.

      Dejlig dag til dig :)

      Slet
    2. Mange tak! Jeg er også helt vild med magnolia, og jeg kan godt forstå at du gerne vil have sådan et træ i haven. Jeg ville dog ønske at blomstringstiden var lidt længere, men så sætter man måske bare endnu mere pris på dem i den tid de er der. :)

      God weekend :)

      Slet
    3. Ja, det kan du have ret i, men smukt er de bestemt :)

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte