fredag den 26. april 2013

Store Bededag...


Når man som jeg, ikke er ude i det pulserende arbejdsliv for tiden, så er der ikke længere så meget styr på, hvornår det er helligdag/fridag, og om det er mandag, torsdag eller lørdag gør faktisk ikke den store forskel :) 

Så det var faktisk min søster, der mindede mig om det i dag er Store bededag. Faktisk blev jeg lige nød til, at google store bededag, da det eneste jeg kunne huske om dagen er, at man spiser lækre varme hveder... Har du også glemt, hvorfor man holder fri i dag, kan du læse om dagen her.

I morges vågnede jeg til lidt støvregn, og et lettere overskyet vejr. Men derfor kan man jo godt hygge alligevel:

26.04.13


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte