lørdag den 20. april 2013

Småkage med logo...


Her kommer lige et indlæg fra de måneder, hvor jeg ikke rigtig fik blogget regelmæssigt.

For noget tid siden havde min svogers Værksted & Pavacenter en stand på en lokal forårsmesse, og jeg havde lovet at bage nogle småkager dertil.

Som så ofte, hentede jeg inspiration hos den søde CookieCrumble, så opskriften på dejen kan du finde her. Jeg tilsatte et par spiseske fulde kakao, mest for at glæde yndlings nevøen...

Resultatet af kagerne ses her:

(Klik på collagen for større billede)
Forårsmesse 2013

De blev rigtig fine - dog foretrækker jeg, at de ikke er for hårde, så næste gang vil jeg bage dem et par minutter mindre, så konsistensen bliver lidt blødere.




4 kommentarer:

  1. Eeeeejh hvor er de fine :) Og vildt god idé med lidt kakao i også ;) Det gjorde jeg også, da jeg skulle lave hundepoter ;) Smukt ser det ud, og giver lige en ekstra god smag ;)

    Tak for de søde ord i øvrigt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme - jeg henter så tit inspiration hos dig :) Dit nye layout er super fint, men jeg savner lidt søgefunktionen - kommer den mon tilbage? ;)

      Slet
  2. Super god idé - de ser flotte ud (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - jeg var også selv tilfreds, og min svoger var imponeret ;) Så hurra for kage-stemplet ;)

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte