onsdag den 10. april 2013

Spring shopping...


I går var jeg i Kolding efter en udtræksplade til mit spisebord i massivt valnød. Kolding storcenter ligger tæt på, og så skal der jo ikke være ret meget shoppoholic i én, før man liiiiige kan smutte forbi.... så det gjorde vi :)

Jeg købte dog meget lidt, men disse store flotte hortensia var på tilbud, så dem købte jeg tre stk. af. Inden jeg plantede de to ud, var jeg forbi min søster med den ene, og lånte yndlings hunden med hjem. Han stak hovedet frem og luftede til hortensiaerne lige da jeg tog billedet :)


9. april 2013


Og så lagde han sig ellers på den sidste smule sne, der ligger i gårdhaven...

9. april 2013


Om han nød det, ved jeg faktisk ikke - svært at tyde dette udtryk haha ;)

9. april 2013


Nyd foråret!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte