søndag den 28. april 2013

Sunny afternoon...


I dag var min Søs og jeg på tur.
Jeg har været så heldig, at få et frugttræ foræret af min Søs, og jeg har valgt et kirsebærtræ af sorten Sunburst. Den giver nemlig store mørke bær som disse:

Billede lånt fra internettet

Vi fik også hentet mit nye sofabord, og på vej hjem kørte vi igennem skoven, og nød den smukke udsigt over vandet:


(Klik på collagen for større billede)

28. april 2013



Skovbunden var dækket af de fineste små anemoner:

(Klik på collagen for større billede)

28. april 2013



(Klik på collagen for større billede)

28. april 2013

Det var så smukt, og hyggeligt at sludre om barndomsminder, hvor vi altid var nede og se når anemonerne var sprunget ud med vores forældre.

Så har I ikke været i skoven endnu, så kan det stærkt anbefales :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte