søndag den 20. november 2011

Creative Sunday...


Søndagen inden 1. søndag i advent er efterhånden blevet fast kransebindings dag hjemme hos mig. Afhængigt af hvor mange vi er, hygger vi med gløgg & æbleskiver, eller bare kaffe & flødeskumskager og så slutter vi altid af med suppe af en eller anden art.

Så nu sidder jeg lige over morgenmaden, og laver en huskeliste inden jeg skal på loftet efter kassen med juleting, igang med suppen og ned efter det sidste pyntegrønt.

20. november 2011

20. november 2011

Dejlig søndag til jer :)


2 kommentarer:

  1. Skøn tradition I har der - ønsker dig en rigtig dejlig dag, og er spændt på at se din krans?

    SvarSlet
  2. Ja, og vi har faktisk haft den i rigtig mange år :)
    Jeg skal have produceret en del flere kranse, og elsker dem hvor jeg blander gran, buksbom & hønsefod :)

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte