søndag den 20. november 2011

Julens første krans....


Så er årets første julekrans produceret - nemlig ved den årlige kransebindingsdag :)

Vi havde en super hyggelig dag, hvor der blev spist lækre medaljer og drukket dejlig Nespresso kaffe mens vi bandt kranse.

Jeg glemte at tage billede af de fine medaljer, men har lånt dette billede her fra nettet:



Min veninde bandt denne fine krans af blandet grønt:
20. november 2011

Vi pyntede med disse flotte bær, som her er et close up af:
20. november 2011


Jeg bandt denne enkle krans af buksbom.
Den skal være adventsgave til én jeg kender, som elsker de helt enkle kranse. Ingen sløjfe, ingen glimmer, ingen gran eller andet pynte grønt, kun buksbom, og det får hun så :)

20. november 2011

Her close up af kransen. Jeg lod de små skud blive i buksbommen, synes de bryder det enkle helt fint:

20. november 2011


Suppen endte med at blive en enkel aspargessuppe med hvide & grønne asparges m/kødboller. Surdejsbrød m/græskarkerner blev ristet og serveret til:

20. november 2011

I løbet af ugen skal jeg binde et par kranse herhjem til (der gik lidt for meget hyggesnak i den for mit vedkommende, da en anden veninde også kiggede forbi), et par bestillinger og hvis ikke jeg har fået mit kransebindingsbehov dækket, så laver jeg et par til kontoret også.

Hvad med jer, binder I jeres egne kranse? 


2 kommentarer:

  1. Åh hvem er mon så heldig at få sådan en smuk smuk krans :))

    SvarSlet
  2. Ja, hvem mon det er, der foretrækker sine kranse så enkle og klassiske ;)

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte