torsdag den 10. november 2011

En helt igennem dejlig torsdag....

...Som startede sådan her.

Yndlings kaffen, Roma fra Nespresso:

10.november 2011

Omelet af 1 æg m/lidt ekstra fine ærter og to skiver hamburgerryg i tern på surdejsbrød m/græskarkerner.
10. november 2011
Og rigtig god dag på arbejde med sjove og underholdende kollegaer - totalt forårs stemning :)

Og da jeg kommer hjem står der den smukkeste buket roser ved min dør med et sødt kort fra verdens bedste underbo:

10. november 2011

 Else Pelse's søde hilsen var blot for at sige tak for invitationen til et julearrangement jeg har inviteret til i december.

Invitationen så sådan ud, og er trykt hos Vistaprint.dk. De har masser af spændende ting, så tjek det endelig ud. Der kommer et indlæg om det jeg har købt so far på et andet tidspunkt.

10. november 2011

Et par af veninderne har allerede svaret tilbage pr. skrift, som man jo i følge Emma Gad bør gøre på en skriftlig invitation :)  Der er da bare ikke noget bedre, end en håndskrevet personlig hilsen i postkassen.
10. november 2011
Og nu skal jeg hygge og nyde den smukke buket som allerede står og pynter i stuen nu:
10. november 2011

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte