onsdag den 16. november 2011

Tidligt hjemme....


I dag var jeg tidligt hjemme fra arbejde, og min plan var at få sorteret de sidste billeder på nogle af mine utallige usb sticks. Men da jeg kom hjem lå det nye Mad & Bolig og ventede, og så blev det sidste af eftermiddagen tilbragt sådan her:

16. november 2011

Eftersom det jo også er en madblog, så er det vist på tide med lidt andre billeder end solopgange og Tigerdyret :) Selv om Tigerdyret jo vitterligt ER en kat ud over det sædvanlige haha

Frokosten i dag bestod af denne salat af råmarinerede rødbeder m/senneps vinagrette, små kapers, frisk basilikum og lidt smuldret salat tern.
16. november 2011

Aftensmaden blev en pastaret med inspiration fra min kogebog med Gino D'Campo. I min version brugte jeg økologisk fuldkorns spaghetti, squash, aubergine, en rest italiensk panchetta, lidt blandet ristet kerner, revet skal af en økologisk citron og parmesan:
16. november 2011
Og det smager fuldstændig forrygende :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte