tirsdag den 23. august 2011

Salat m/kylling & blåbær....


Jeg kan egentlig godt lide frugt & bær i salater og alverdens nødder - jeg glemmer bare at komme det i!
Men nu hvor alt kører på slow, så kom jeg pludselig i tanken om nogle super lækre salater vi ofte spiste, da jeg boede i Australien.

For at få en lidt mere fyldig salat (læs: jeg var vildt sulten), svitsede jeg først lidt aubergine og squash. Mens det stod og kølede lidt, skar jeg strimler af en skive af den gode bacon af frilands grissebasse, og svitsede sprøde på panden, som jeg derefter stegte kyllingbrystet i. 

Så blandede jeg Napolitana salatmix sammen med spæde spinat blade, tynde skiver løg, squash, aubergine og bacon, blåbær og skiver af kyllingebrystet. Til sidst dryssede jeg med lidt salt & peber, og citronsaft og voila! Så er der serveret:

23. august 2011

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte