tirsdag den 23. august 2011

2. feriedag - still in slow motion...


Slow motion!
Har gjort op med mig selv, at slow motion ikke nødvendigvis er negativt ladet, for nøj hvor jeg nyder det, og det er vel hovedsagen?
Alt foregår i slow, og jeg nusser bare rundt og er kreativ.

Har lavet blommemarmelade, som skal bruges til at glasere andebryster senere. Kom resten af de ovnbagte cherry tomater i et skoldet glas med en god ufiltreret ekstra jomfru olivenolie, rosmarin & hvidløg.

Blomme marmeladen:
23. august 2011
 Mine fine små cherry tomater
glæder mig til at bruge den krydrede olie også:

23. august 2011

Var i Irma i morges. Har kigget på dette brød flere gange, og i dag røg det så med ned i kurven:

23. august 2011

 Her med røget laks i skiver, lidt Philadelphia, rødløg, kapers, grønne asparges & lakserogn:

23. august 2011

1 kommentar:

  1. Åh hvor får du dejlig mad da..sys mine ris m broccoli falmer lidt nu :))

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte