onsdag den 24. august 2011

Forkælelse....


Efterårets nyheder fra Green Gate var kommet hjem hos én af mine yndlings butikker, Butik Chador - så der måtte jeg lige ned....

Og her er hvad jeg kom hjem med:

24. august 2011

Er pjattet med de fine kopper med hank - og så passer de perfekt til min Nespresso maskine :)
Sukkerskålen vil jeg bruge til marmelade, og den store beholder til køkkengrej men kan også sagtens se den fyldt med smukke blomster.

Koppen skulle lige afprøves med det samme :)

24. august 2011


Fik også købt nogle super lækre friske og sprøde bønner og et stort bundt bredbladet persille hos den lokale grønthandler.

Glæder mig til at lave noget spændende med dem.

24. august 2011

Og bedst som jeg sidder her og drikker kaffe af min nye fine kop, får jeg en sms fra min søde underbo, som spørg om hun ikke skal komme op med en tallerken m/steg, kartofler, rødkål & brun sovs om lidt! Hvor heldig kan man være? :) :) :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte