søndag den 7. august 2011

Give away...


Så er min første rigtige Give away udtrukket.
Min søde Søs har ageret Lykkens Gudinde, og fundet vinderen.

Der var 32 lodder:

7. august 2011



Og vinderen blev:

7. august 2011

Tante Sød - tillykke med din nye neglelak :)




Da jeg var til bryllup i går, og ikke fik trukket vinderen til tiden,  er der en lille ekstra "trøstepræmie".

Min Søster udtrak:

7. august 2011

Tillykke til Pille, som jeg sender en lille trøstepræmie til :)

Så send jeres adresser til mig på e-mail, så sender jeg præmierne til jer :)


3 kommentarer:

  1. Åhhh har jeg virkelig vundet den super nice neglelak..... tusind tusind tak, den kommer jeg til at elske. Jeg har været væk på ferie så derfor har jeg næsten ikke selv fået blogget og ikke haft tid til at læse jeres andres igennem før idag. Men hvor er jeg glad - mine oplysninger er Marianne Koldby, Nyelandsvej 37 5 tv, 2000 Frederiksberg. Ej, hvor jeg glæder mig.

    SvarSlet
  2. Ja, min søster en fantastisk lykkens gudinde, ikk? :) Jeg har selv været meget lidt online det sidste stykke tid, da jeg har haft super travlt på arbejde. Sådan et IT skift fra en leverandør til en anden med servere og alt hvad dertil høre, er ret omfattende. Så jeg får først ordnet din gave og gjort klar til afsendelse, så du har den i næste uge :)

    Håber du ellers nyder ferien?

    Mange hilsner fra
    Gitte

    SvarSlet
  3. Hov, jeghar sgu da vundet, det har jeg da slet ikke set.. Iiih wuhuu, godt nok kun trødste præmien, men jeg vinder ellers aldrig noget..

    Hvilken mail adresse skal jeg sende min adresse til?

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte