torsdag den 25. august 2011

Ferie forkælelse....


Jeg vandt et væddemål i går aftes, yeah!
Så jeg fik serveret morgenmad.
Da jeg ikke havde nogen specifikke ønsker endte kokken op med at lave denne tallerken:

25. august 2011
 Ristet rugbrød (som jeg elsker), spejlæg, lidt kartofler, lidt af den gode bacon og tomat, uhmm...

Vi var enige om, at aftensmaden skulle være noget med disse lækre kantareller og pasta. Jeg har svært ved, at undvære grøntsager til min mad, så kæmpede ihærdigt for at få lov at komme lidt af de lækre grønne bønner, som jeg købte i går i retten. 

Det holdt hårdt, og ja ja ja jeg HAR fattet det IKKE er rigtig Italiensk at gøre det, men ligefrem ødelægge retten synes jeg altså ikke den gør...

25. august 2011

Den non authentic Italian pasta dish:
25. august 2011
 Irma's trøffel/ricotta fyldte ravioli, den gode fedtfattige bacon af frilands grissebasse, kantareller og de forræderiske bønner.

Og her er rettet med høvlet parmesan og stænket med trøffel olie:
25. august 2011

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte