lørdag den 10. marts 2012

Lazy friday...


What a week!
Kom hjem fra en lille miniferie til Berlin sent mandag aften, travl dag tirsdag, lederseminar onsdag og tilbage til to dage der bare fløj afsted med travle projekter.

Så da jeg kom hjem fra arbejde fredag aften, stod den på lækker sushi fra Sticks'n'sushi og kølig hvidvin - ren luksus!

Der var mine absolut favoritter, nemlig crispy ebi hapsere.
Dem bliver jeg bare aldrig træt af!

9. marts 2012


En anden af mine favoritter, laksetatar:

9. marts 2012


I stedet for de sædvanlige inside out ruller, valgte vi sticks.
I må nøjes med billeder fra deres hjemmesider, da billederne desværre ikke blev så gode.

Super møre oksesticks m/krydderurtesmør:

9. marts 2012


Og sidst men ikke mindst, super møre lammesticks:

9. marts 2012


Dejlig afslutning på en travl uge :)

2 kommentarer:

  1. mums hvor bliver jeg lækkersulten. Og en god belønning på uge med mange travle projekter. GOd weekend

    SvarSlet
  2. Ja, en perfekt belønning :) Elsker bare sticks'n'sushi!

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte