søndag den 18. marts 2012

Leisure Sunday...

I dag er store vaskedag, og senere står den på rengøring...
Ikke videre ophidsende, men skønt når det er gjort!

Så tænkte dagen hellere måtte starte med lækker morgenmad.
Jeg ville gerne kopiere Cookie Crumbles lækre morgenmad her.
Desværre havde jeg kun mit yndlings rugbrød hjemme, nemlig Multikerne rugbrød fra levebrød, så det forsøgte jeg mig med.

Som I kan se, blev resultatet ikke så godt, da rugbrødet ikke var stort nok til at rumme hele ægget, selv om jeg brugte et lille et. Så rent visuelt ser det slet ikke så lækkert ud som Cookie Crumbles, men det smagte dejligt.

18. marts 2012

Hvis I som jeg er pjattet med Levebrødsserien fra Schulstad, så tjek lige deres opskrifter ud her, hvis I skulle have lyst til lidt sund inspiration :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte