onsdag den 14. december 2011

Tirsdag & onsdag...


Mandag aften var jeg lige nede forbi Else Pelse med lidt lune hjemmelavede æbleskiver. Vi sludrede så længe, at de nåede at blive kolde :) 
Hun havde været til julemarked på Christiania, og købt dette fine julepynt i perlemor til mig:
12. december 2011

Tirsdag stod jeg op til denne smukke himmel!
Farverne var endnu smukkere og mere brændende røde end på billedet. Med sådan en start på dagen, kan det kun blive en god dag:

13. december 2011

Aftensmaden blev confitteret berberi andelår med sprød rødkålssalat m/appelsin, æble, nødder & kerner:
13. december 2011

I dag mødte jeg kl. 7.00, da malerne ville komme mellem kl. 7.00 og 7.30. De kom naturligvis ikke tiden, men kom slentrende som to murmeldyr kl. 9.20 :( 
Ikke nok med det, og de bare trak på skulderne, da jeg spurgte om vi ikke have en aftale tidligere, de var også verdens sureste og sløveste malere - hvad pokker blev der af almindelig høflighed og venlighed? Som kunde hos den maler var der absolut ingen service at få.

Vi var flere der tog en lang dag på kontoret, så vi hentede lækker sushi på Letz Sushi på Christianshavn:

14. december 2011

Var først hjemme for en halv times tid siden, så nu er jeg godt nok også putteklar!

Håber I har haft en lige så dejlig dag, som mig :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte