lørdag den 24. september 2011

Efterår...


Med en forstuvet fod og en virus i kroppen, har der ikke været masser af sjov og spilopper i ugens løb. Føler jeg har siddet indendøre, kigget ud og følt livet bare passerer forbi - totalt Maude "jeg går op og lægger mig" agtigt I know. Heldigvis har min Søs og veninderne underholdt mig på bedste vis med trøste sms, mms'er og lange telefonsamtaler, og det har bare været så dejligt :)

I går var jeg på gaden, og kunne bare ikke stå for de flotte lyng, der var til salg på torvet. De var 3 store flotte planter for 50,- kr. så dem købte jeg sammen med et bundt geoginer, hvor halvdelen er visnet i dag.... hmm... men den ene dag de stod pænt, var de også virkelig fine... Trængte bare til nogle glade farver!

Denne flotte pink lyng er kommet i en rustik zink skjuler og står på kommoden i gangen og pynter:
24. september 2011

Og denne her i sart lavendel/lilla har jeg kommet i en cremefarvet skjuler, men ved ikke lige hvor den skal stå endnu. Måske ude på gulvet på reposen i stedet for den høje vase?
24. septemeber 2011

Eftersom jeg måtte aflyse spilleaften for 2. gang i aften, sidder jeg lige nu og trøstespiser Else Pelse's hjemmelavede æblekage, som blev leveret lun til mig i går sammen med en lille skål med flødeskum:
24. september 2011
 Og drikker dejlig Nespresso kaffe - så ved nærmere eftertanke kunne det hele nok have været endnu være...... ;)
24. september 2011

2 kommentarer:

  1. iiih, sikke da noget dumt noget med foden :( ØV!!!

    det lyder dog alligevel til at du hygger dig ok, under omstædngihederne ;) Godt Else Pelse og venner og veninder tager sig så godt af dig. Også hjælper nye planter jo også altid på humøret :)

    SvarSlet
  2. Præcis, og med de smukke farver lyngene er i, kan man ikke andet end blive glad :)

    /Gitte

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte