lørdag den 3. september 2011

Bedste medicin mod forkølelse?

Er shopping den bedste medicin mod forkølelse?
Jeg ved det ikke, men jeg tror bestemt ikke det skader ;)

I torsdag kom denne flotte Chanel neglelak med hjem fra Matas sammen med næsespray og kleenex - men jeg har først fået lagt den på i dag:
3. september 2011
I går var jeg så igen forbi min Matas efter Compeed, men det glemte jeg lykkeligt alt om, da først jeg kom derned, så det var det eneste jeg kom hjem uden....

Til gengæld kom dette med hjem...
Clarins facial cleanser til de dage, det bare skal gå hurtigt og en lækker lip gloss - dem kan man bare ikke få for mange af:
3. september 2011
 Fordi jeg købte 2 ting, fik jeg denne toilettaske med 3 store luksus prøver. 100 ml. creme (opstrammende....), 50 ml. fodcreme og 50 ml. håndcreme:
3. september 2011
3. september 2011
Jeg elsker jo neglelakke, så denne flotte mørke blå lak fra Dior kom også med hjem....
3. september 2011
Glæder mig til at prøve den rigtigt :)

Så mon ikke det hjælper med lidt shopping?
Jeg tror det.......

God weekend!

3 kommentarer:

  1. Hold da helt fest manner, hvor har du fået shoppet :)

    Snyd snyd snyd. Måske jeg skulle gøre dig kunsten efter, og se om min hals-onde går væk? :)

    SvarSlet
  2. Wauw, flotte neglelakker! Holder de godt? Sig til, hvis de kan anbefales :-)

    SvarSlet
  3. @ CookieCrumble:
    Ja, det er dejligt at forkæle sig selv engang imellem :) Jeg er sikker på dit halsonde forsvinder, hvis du gør mig kunsten efter ;)

    @ Piskeriset:
    Yep - jeg synes klart Dior og Chanel holder bedst, og så elsker jeg den pensel der er i Dior's lakke. Jeg bruger som regel Herome neglehærder som "underlak", og 1-2 lag neglelak og så Dior's top coat. Så holder de ca. 1 uges tid.

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte