mandag den 5. september 2011

Monday morning....


Yep, så blev det mandag morgen....
Sprang ud af sengen, og ignorerede lyden af regn, der bare tordner ned - man skal aldrig undervurdere fornægtelse, og da slet ikke fra morgenstunden...

Ud af badet, linser i og hen og kigge ud af vinduet.
Yep, den er god nok - det står ned i stænger udenfor... 
Hmm.... måske ikke lige den fedeste start på dagen og ugen for den sags skyld...

Tilbage til køkkenet... Kaffe! 
Det får det hele til at se lysere ud...
Med Nespersso's Finezzo lungo i kruset kigger jeg ud igen...

5. september 2011
Nu på skybrud... men kaffen smager godt!
Tænker at jeg da godt nok er priviligeret over at skulle ud i dette fantastiske regnvejr om lidt - faktisk en slags vandfald.... :(

Beslutter mig for, at lidt vand ikke skal ødelægge min morgen, hvor Elton John synger smukt i baggrunden, og en veninde og jeg sms'er lidt om en tur til Paris.... 

Det kunne jo have været meget værre... Trods alt ;)
Man skal være klædt på til opgaven, så jeg snupper lige en kop kaffe mere.... og håber på, at regnen er taget lidt af om et kvarters tid... bare en lille bitte smule.... Man har jo lov til at være optimist... 

Dejlig mandag til alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte