søndag den 4. september 2011

Leisure Sunday....


Leisure Sunday... 
Det er da bare det bedste :)

At starte dagen stille og roligt med god mocca:
4. september 2011

Og pain perdu a la Gitte.
Skar en af mine banan/tranbær boller igennem og lod den trække i æggemassen mens jeg var i bad. Dernæst stegte jeg dem på panden og voila:
4. september 2011

Imens de stegte færdigt lunede jeg lidt af de danske jordbær, jeg frøs ned i sommers sammen med en stor blomme og lidt blåbær, og så var der morgenmad :)

Osede rundt for at finde vinterstøvler, men fandt ikke noget, der sådan rigtig fristede.... Heller ikke af hverken tøj, bolig eller bøger.... Undlod dog at gå i Matas, da jeg helt sikker kunne finde noget der - men Matas 3 dage i streg er nok lige i overkanten...

Lunch blev denne salat:
4. september 2011
Elsker denne enkle salat!
Kogte rødbeder på sprød iceberg, smuldret feta og drysset med ristede solsikke- & græskarkerner. Dressing af 1 tsk. dijon sennep, 1 tsk. citronsaft, 1 tsk. balsamico, 1 tsk. rapsolie, salt & peber.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte