torsdag den 1. september 2011

Dior & Chanel...


Jeg elsker neglelakke!
Dior og Chanel er yndlingsmærkerne - og tjek lige disse farver, der udkommer i næste uge:


Er jo mest til de klassiske farver, men disse her i blå er da for flotte!

Der er også bare så mange fede farver i lakkene fra Dior, at det er svært at vælge...


For ikke at nævne denne flotte øjnskygge fra Dior!
Den er da bare næsten to die for....


Den blåsorteglimmer farve neders til venstre er bare SÅ flot!

Mon ikke det vil være godt for helbredet, hvis jeg smuttede forbi min Matas igen i morgen efter arbejde???

2 kommentarer:

  1. Jo, de er skønne, både lakkerne og øjenskyggerne - jeg håber du har givet dig selv en dejlig gave :-) Jeg forærede mig selv et nyt udseende i dag, men det var hos frisøren.
    Rigtig god weekend til dig!

    SvarSlet
  2. Kære Madame,

    Ja det kan du tro jeg gjorde! Det blev til en fed neglelak og øjnskygge - begge fra Chanels nye efterårslook :)

    Cool med dit nye hår - så er du klar til at gå efteråret i møde :) Synes det er nogle super reflekser du har fået, klæder dig rigtig godt!

    Rigtig god weekend til dig :)

    /G.

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte