torsdag den 1. september 2011

Trist torsdag....

Er stadig hjemme og pleje min forkølelse.
I morges var jeg på gaden efter ny forsyning af lommeletter og næsespray.

"Min" Matas havde lige fået efterårs looks hjem fra Dior og Chanel...
Så der røg et par trøstekøb med ned i kurven - man må jo gøre en indsats for at blive hurtig rask, ik? :)

Chanels nye Illusion D'ombre gel texture eye shadow i en fed glimmer grå, der kan tones så man selv bestemmer hvor mørk den skal være -og deres super fede limited edition grøn metallic neglelak:
1. september 2011
 Svært at tage billede af lakken, så den rette farve kommer frem pga. genskin fra blitzen. Men ellers kan den ses på linket her.

Close up billedet her er til ære for Tante Sød, som jeg deler mit neglelak fetich med :)
1. september 2011
 Min yndlings Matas ekspedient kom disse fine prøver med i posen; En sød lille luksus prøve på den nye Lauder dagcreme, og én på øjn gel fra Clarins:
1. september 2011

Denne lille søde buket roser kom også med hjem, og pynter nu i vindueskarmen:
1. september 2011
Man skal omgive sig med de ting, der gør én glad - ellers bliver man aldrig rask, vel da.... :)

1 kommentar:

  1. Åhh, søde dig, man kan da kun blive mere og mere glad for at læse din blog! Hvor er det GODT at du har investeret i lækkerier til dig selv, jeg er overbevist om at din sjæl er glad og føler set mødt, og så blir kroppen også hurtigere rask igen:-)
    De er SÅ FEDE de nye lakker fra Dior og Chanel. Jeg så dem godt i Mataskataloget. Jeg har planlagt tøse shoppe dag på onsdag med en veninde, og bla står der et smut i Magasin på programmet..... så jeg skal helt sikkert også i parfumeafdelingen og lege lidt med Onkel Dan(kort). Den olivengrønne ser også for nice ud.
    Tak for kigget - og allermest rigtig god bedring søde Gitte

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte