søndag den 14. juli 2013

Gourmetburger fra Brøggeriet...


Efter en lang shoppetur, endte vi forleden på Brøggeriet.
Vi valgte begge gourmetburgeren, og den smagte lige så godt som den ser ud:



Jeg har efterfølgende bestilt den igen, men blev vildt skuffet. Der var kun to bitte små stykker oksemørbrad, en enkelt skive avokado, noget af salaten var mere end trist, men til gengæld var der sprøde grovfritter til en familie på fire. Der er åbenbart stor forskel på, hvem der laver maden - og det er skuffende, at serveringerne svinger så stort fra gang til gang.

Men den første gang levede den fuldt ud op til navnet, og kun en positiv oplevelse!

Brøggeriet er én af de hyggelige caféer på Rådhustorvet, og som det fremgår lidt af navnet, brygger de øl. Bagerst i caféen er der frit udsyn til de store øltanke bag glasruden, og det giver en hyggelig stemning. Udover caféen ligger Spiseriet på 1. salen, hvor man kan få 3 retter for 300,- kr. hvilket må siges, at være rimeligt til prisen. Den oplevelse har jeg dog til gode endnu, da jeg kun har spist i caféen indtil nu. Der har anretningerne været fine, mængde og kvalitet hænger fint sammen til prisen med undtagelse af min sidste gourmetburger. Så om kokken den første gang, har givet den fuld gas, eller han den sidste gang har lavet den langt under standard må forblive i det uvisse...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte