torsdag den 11. juli 2013

Man skal aldrig gå ned på udstyret...


Når man som jeg tilbringer en stor del af tiden i haven, så må jeg bare erkende, at gummistøvler er og bliver et must...

Da jeg flyttede herned sidste sommer, forærede min søde Søs mig et par gummistøvler - mit første par som voksen, og jeg havde aldrig troet, jeg ville blive så glad for dem, som jeg blev! Faktisk blev de brugt så meget, at der til sidst gik hul i dem, så jeg måtte have et par nye. De blev erstattet med et par sorte med hvide snører foran.

Men for nogle uger siden, var jeg ude at shoppe og faldt over disse her... Dog er de ikke lige umiddelbart tiltænkt havebrug - ihvertfald ikke i første omgang ;)



Sorte gummistøvler med spænde, stjernenitter og lynelås bagi fra Miel. <3 dem :) Hvad synes i?





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte