lørdag den 21. april 2012

Wonderful Copenhagen...


Efter et par dage på langs, var det skønt at blive luftet i Landbo Højskolens smukke have. Selv om det bare var en kort tur, var det skønt med frisk forårsluft - også selv om det var overskyet og småregnede lidt.

Jeg var spændt på at se billederne derfra, da de så ret mørke ud. Jeg vælger dog at lave et indlæg med dem alligevel, da overskyet og småregn ER en del af det danske forår - og det kan jo også have sin charme...

21. april 2012


21. april 2012

21. april 2012


Halv tamt andepar, der glade fulgte efter os mens vi tog billeder:

21. april 2012


De sidste anemoner:

21. april 2012


Påskeliljerne stod fint:

21. april 2012


Ærgerligt de lyserøde/pink nuancer ikke kom med på billedet, men de Japanske kirsebærtræer er nu smukke alligevel:

21. april 2012


Close up af grenene der bugnede med blomster:

21. april 2012


Flere tulipaner i skovbunden:

21. april 2012

21. april 2012

21. april 2012


Der var masser af rhodendendron, og nogle af dem allerede sprunget ud:

21. april 2012


De smukke tulipantræer var også i fuldt flor:

21. april 2012


De farvede var knapt så udsprungne som de hvide tulipantræer:

21. april 2012

Det er faktisk første gang, jeg har gået rundt i den smukke have, men jeg glæder mig til at skulle derind i høj solskin igen!


2 kommentarer:

  1. det er en smuk og hyggelig have. Der ligger også en cafe i et tidligere drivhus, som klart er et besøg værd.
    Dejlige billeder

    SvarSlet
  2. Tak og tak for info! Der må jeg helt sikkert ind næste gang :) Skønt med foråret lige om hjørnet!!!

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte