lørdag den 14. april 2012

Hectic week...


Finally weekend!
En hektisk uge med alt for lange arbejdsdage er nu - endeligt - overstået. Festen i går forløb fint med reception for 350 mennesker og efterfølgende fest for 100 med skøn mad fra WeDoFood.

Så i dag har indtil videre bare stået på afslappet hjemmehygge, hvor jeg har nydt at min puls ikke længere var været konstant i det røde felt...

Så skønt med solskin, og overskud igen! 
Så der er hygget over lækker frokost.

Her fotograferet med én af de mange effekter, som jeg ved en fejl kom til at aktivere, da jeg tog billedet:

14. april 2012

Stenbidderrogn rørt med rødløg, purløg & citronsaft serveret med ristet surbrød.

Stenbidderrogn er bare det bedste!
Tror jeg skal nå at hamstre til fryseren, nu hvor sæsonen i år er kortere end normalt.

Skøn weekend til Jer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte