torsdag den 26. april 2012

Sushi heaven...


I dag var jeg inviteret ud at spise forsinket fødselsdagsfrokost med en god leverandør. Han skrev, han håbede det ville være okay med Sticks'n'Sushi på toppen af Tivoli hotel... Om det var!!! Det er et af mine yndlings steder, for ikke nok med sushi'en er ultra lækker, så er udsigten også skøn!

Der havde været et par småjusteringer i menukortet, men jeg endte alligevel med at bestille det samme som sidst, eller næsten...

Jeg elsker de sprøde lækre Crispy ebi hapsere, så dem måtte jeg bare have. Man får 6 stk. af de toplækre hapsere:

26. april 2012


Her close up af dem, og du må da indrømme de ser super indbydende ud, når de ligger der på fadet. Top sprød pankopaneret reje med miso aioli & pyntet med koriander og chili, uhmm...

26. april 2012



Maguro tataki. Let grillet tun, kinaradise, karse, purløg, ingefær, rødløg, chili & ponzu sesam dressing i skøn forening:


26. april 2012


Og så sluttede jeg af med den traditionelle laksetatar - den bliver jeg bare aldrig træt af, og så den smager lige så godt, som den ser ud!

26. april 2012

Desværre var der igen overskyet, så desværre var der ingen solskinsbilleder. Glæder mig til sommer, hvor vi skal sidde og spise den skønne sushi ude på terrassen:

26. april 2012

26. april 2012

Efter maden drak vi traditionen tro kaffe latte på gyngerne, og nød den flotte udsigt selv om solen udeblev :)

Har du ikke været der allerede, så er Sticks'n'Sushi på toppen af Tivoli Hotel bestemt et besøg værd!


3 kommentarer:

  1. det ser dælendulme godt ud det sushi! Og skønt sted. Det har jeg til gode at opleve og vil gerne. Det må jeg "ønske" mig

    SvarSlet
  2. Det er et super lækkert sted - du vil elske det :) Udsigten er én ting, men sushien er ekseptionel!
    Glæder mig til vi ses søndag.

    SvarSlet
  3. Det er et super lækkert sted med priser der er til at have med at gøre! Jeg har kun været der én gang, men kommer der meget gerne igen! Havde en sushi-jomfru med der totalt overgav sig, hvilket er meget forståeligt. Mit eneste klagepunkt var at de havde møg beskidte vinduer den dag, hvilket ikke er optimalt når man ligger på toppen af et hotel med en super udsigt og glasvægge...men det ødelagde faktisk ikke oplevelsen.
    Lulu

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte