tirsdag den 14. februar 2012

J. Edgar Hoover


Min veninde og jeg er lidt bagud med film, vi skal nå at se via Biografklubben - og det på trods af, jeg er ægte biografoman...

Det kan være svært at finde tid til det hele, men søndag formiddag mødtes vi i Dagmar, og så J. Edgar Hoover m/Leonardo di Caprio og Armie Hammer.

Billede lånt fra nettet

Da filmen startede allerede kl. 9.45, var vi de eneste i salen - det har jeg aldrig prøvet før. Så vi smed støvlerne, sad med benene oppe og kunne rigtig hyggesludre/grine som havde vi set filmen derhjemme.

På et tidspunkt blev filmen en anelse lang, og så var det jo rart, vi kunne sidde og kommentere vores egne skarpe analyser af de forskellige situationer undervejs i filmen :)

Jeg synes jo, Armand Hammer her spillede rigtig godt, og med sådan et smil her, what's not to like?

Billede lånt fra nettet


Og de her lange stænger....

Billede lånt fra nettet

Filmen var ok, men 2 timer og 20 min. var måske i overkanten.
Det er super dygtige skuespillere! Hoovers relation til hans mor bliver skiltret rigtig godt, selv om størstedelen af filmen handler om hans påståede relation til hans assistent Clyde Tolson.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte