lørdag den 26. januar 2013

Being creative...


Hele min krop længes bare efter forår! Blomstrende lysegrønne små skud overalt, spirrende farver og bare duften af forår.

Så i går besluttede jeg, at være kreativ! Var forbi én af de lokale blomsterbutikker (der er faktisk hele 4 af slagsen i min lille by), og købte stort ind af diverse små løgplanter; hyacinter, mini hyacinter, vintergækker, erantis, perlehyacinter, små klokkelignende løgplanter, mos osv.

Jeg fandt ud af, jeg allerbedst kan lide det enkle:

25. Januar 2013

25. Januar 2013

25. Januar 2013

25. Januar 2013


25. Januar 2013

25. Januar 2013


Den sidste fik min Søs, hvor jeg igår var inviteret til ristaffel.

Jeg fik desværre også lavet et par stykker, der var totalt "Suppe, Steg og Is agtige", men hvad kan jeg sige? Jeg elsker bare at stikke blomster i oasis - jeg formår bare ikke, at gøre det enkelt og stilfuldt haha :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte