torsdag den 24. januar 2013

Afternoon cosiness...


Mit køkken er næsten færdig nu!
Der mangler faktisk kun at få sat fliser op, og fuget et par steder. Så skønt!!!

Det nye komfur er bare så fedt! Også selv om jeg har måtte have fat i manualen, de par gange, jeg har skulle bruge det :)

I går eftermiddags afprøvede jeg ovnen, og den varmer heldigvis helt jævnt - og jeg glemte kun den sidste plade i ovnen... Den var dog heldigvis stadig spiselig, blev bare lidt mere sprød ;)

Jeg brugte min sædvanlige opskrift, dog knap så meget mel og tilsatte i stedet lidt grovvalset havregryn og et par håndfulde mandelsplitter. Det blev de bestemt ikke ringere af...

23. Januar 2013

Det er en stor portion, så min Søs fik en stor dåse "God bedring cookies" med hjem, da de var forbi og se køkkenet.

Så nu glæder mig bare helt vildt til, at invitere gæster til middag!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte