tirsdag den 8. januar 2013

Mules frites...


Ugen før Jul tilbragte jeg en super hyggelig uge i København.
Udover et besøg og møder på min gamle arbejdsplads, så gik størstedelen af tiden med at tilbringe tid med vennerne - så hyggeligt!

Min ene veninde og jeg har en næsten fast tradition, hvor vi først shopper i Royal Copenhagen på Frederiksberg, og derefter sludre over lækker mad.

Denne gang endte vi på Sokkelund, som jeg ellers ikke har været på længe. Jeg havde derfor også glemt, hvor hyggeligt der er, og den gode atmosfære. (Og ja, sådan et sted savner jeg rigtig meget hernede!)

Vi elsker begge muslinger, og selv om sidste gang vi spiste det sammen var i Cannes i knap 30 graders solskin, så var det mindst lige så lækkert.


December 2012

Vi fik serveret det lækreste lune brød, og med smør i en lille fin rulle. De hjemmelavede pommes frites var uden tvivl, de bedste jeg til dato har smagt. Knasende sprøde og uden at dryppe af friture gled de fint ned sammen med den lækreste hvidløgs aioli. Så lækkert altså!

Pris og betjening stemte fint over ens, så jeg glæder mig til mit næste besøg i København.

Har I også haft gode oplevelser på Café Sokkelund?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte