mandag den 28. januar 2013

Fuglekvidder...


Blot et hurtigt indlæg på vej ud af døren...

I dag bliver en helt fantastisk dag, for kan det andet, når man starter med at blive vækket af fuglekvidder????
Så ved man bare, at foråret (forhåbentligt) snart er lige rundt om hjørnet.... yeah!

Billederne er ikke mine egne, men lånt hos Dansk ornitolog forening. Faktisk ved jeg slet ikke om, det var solsortene der vækkede mig med morgensang, for jeg ved meget lidt om fugle, ved bare det er dejligt at starte dagen sådan <3











Håber også I har haft en dejlig start på dagen :)



4 kommentarer:

  1. Tak i lige måde. Her startede vi dagen med regn og blæst, men nu er det blevet rigtigt dejligt! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhmm... ja, du har jo et noget mildere klima ;)
      Dejlig dag til dig!

      Slet
  2. Haha, jeg troede rent faktisk du havde postet en opskrift, på det der pålæg der kaldes fuglekvidder, og består af hakkede kødpålægsrester rørt op med mayonnaise :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tænkte på det, da jeg skrev det. Fik engang at vide, at det kun hed fuglekvidder i Jylland, og resten af landet skinkesalat? :)

      Dejlig dag til dig også :)

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte